Ring i klockorna så att allihopa hör

Jag har inget emot det
Jag har inget emot det alls
Det är som att du är gungan
Och jag är ungen som faller
Det är som varje gång vi bråkar
Tiderna jag gråtit
Vi kommer i slagsmål
Och varje natt är passionen där
Så det måste vara rätt eller?
Nej, jag tror dig inte
När du säger
Att jag inte ska komma tillbaka

Jag vill inte påminna dig
Du sa att vi inte skulle vara isär
Nej, jag tror dig inte
När du säger
Att du inte behöver mig mer

Så låtsas inte att du inte älskar mig
Jag har inget emot det
Jag har fortfarande inget emot det
Det är som en av de dåliga drömmarna
Där du inte kan vakna
Ser ut som du har gett upp
Du har haft nog
Men jag vill ha mer
Jag tänker inte stoppa här
För jag vet att du kommer tillbaka
Eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0