I'm touching hands with someone seriously beautiful

Du är vacker
På ditt egna sätt
Vad jag gillar mest hos
Kan jag inte bestämma mig för
Du får mig att le
Endast en person har fått mig att le så förut
Är det en bra grej?
Eller en dålig?
Osäker utan dig
Svagt säker med dig
Jag vet inte mycket om dig
Men ändå tycker jag att vi är lika
Kanske därför jag ska ge upp?
Är man menad för att hitta den som är olik sig?
Men vad vet jag?
Kärlek har inte direkt varit min grej
Nej detta låter inte trovärdigt
Hur kommer det då sig att jag
Inte vågar säga lika mycket till dig som alla andra?
Det är nästan så att jag inte vågar möta din blick
Jag undviker dig med mening
Jag förstår inte varför
Jag borde våga mer
Fast när jag väl ska säga något
Stoppas jag av en liten röst som säger
Håll käften!
Men sanningen är
Att du är något annorlunda
Din närhet gör mig nervös
Hela du är speciell
Kanske är du något för mig



Osammanhängande jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0