I mina drömmar är du bara min

Mina drömmar
Är endast om dig
Oavsett hur drömmen börjar
Du är där
Detaljerna är viktiga
Dina vackra ögon på mig
Ingen annan än bara mig
Dina ord valda med omsorg

"Jag älskar dig"
Kärleksfulla lekar
Bland lakan och kuddar
Kyssar som får tiden att stanna
Fingerspetsar längs ryggraden
Hur kommer det sig
Att drömmar är bättre än verkligheten
Kanske för att
Där kan vi skapa en helt egen värld
Som ingen kan förstöra
Allt går som vi vill
Men herregud vad jag önskar
Att min dröm
Istället var min verklighet
Allt skulle vara perfekt då
I alla fall för mig
Men drömmar uppfylls inte
Du verkar älska någon annan
Men dina blickar mot mig
Bland alla skåp och alla människor
Ger mitt en intryck av att du
Känner det samma som jag
Du ler mot mig
Ingen annan
Dina leenden fyller hela mig med värme
Hela du får mitt hjärta att göra ett extra hopp
Ingen av oss verkar ha modet
Att ta första steget
Vi pratar endast
När vi är ensamna eller i samma rum
Jag skulle ge allt
För att få endast en natt
Med dig ensam
Ha dig för mig själv




Älskling, du är min hopplösa kärlekshistoria

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-04-15 @ 06:59:02
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0