Not wasting my time

Nej, jag tänker inte fortsätta
Från och med nu får alla andra börja prata med mig
Jag orkar inte lägga ner tid på människor som inte vill prata med mig
Jag är inte någons boll, som kan kastas fram och tillbaka
Vill inte människor ha något med mig att göra får de sticka
Jag har inte tid med falska typer
Enda kärlek jag kommer ge är till musiken
Jag ger inte ut kärlek om jag inte får något tillbaka
Sanningen är tuff men jag är tuffare
Text rad ur adeles låt "Someone like you"
"Never mind
I'll find someone like you
Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead
."
Finns många andra människor i världen
Många som är precis så som jag är
Jag har inte ont av att du sticker
I'm still alive can't you see?

A wierdo is someone who follows their heart. I'm definitely wierd! Ain't nothing wrong with that
-Kid cudi



(Jag pratar inte om någon speciell, jag pratar till alla)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0