Mixed signals,confusing looks, heartbreaking smile.

Hans ögon
Får stjärnorna att verka som de inte skiner
Hans hår
Är perfekt
Han är så vacker
Och jag säger det till honom
Varje dag
Jag vet
Att när jag ger komplimanger
Så vill han inte tro mig
Och det är så sorligt
Att han inte ser det jag ser
Och varje gång han frågar
"Ser jag okej ut?"
Svarar jag alltid
När jag ser ditt ansikte
Är det ingen jag vill ändra
För du är fantastisk
Precis som du är
Och när du ler
Stannar hela världen upp
Bara för en minut
För du är fantastisk
Precis som du är
Hans läppar
Jag skulle ha kysst dem varje dag
Om han lät mig
Hans skratt
Som han hatar
Men som jag tycker är sexigt
Han är så vacker
Och jag säger det
Till honom varje dag
Du vet
Att jag skulle aldrig be dig
Förändra dig
Är det perfekt
Du strävar efter
Så fortsätt vara så
Som du är nu
Och fråga inte
Om du ser okej ut
För du vet redan svaret
När jag ser ditt ansikte
Är det ingen jag vill ändra
För du är fantastisk
Precis som du är
Och när du ler
Stannar hela världen upp
Bara för en minut
För du är fantastisk
Precis som du är



Att du är i ett förhållande, stoppar inte mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0