My lucky charm

Ecstacy är allt du behöver,
Bosatt i en stor maskin nu
Oh du är så värdelös
Nu är din värld allt för snabb
Inget är äkta och inget är förevigt
Och jag är medveten



Jag är förälskad men du bryr dig inte
Vänd ilskan till lust
Jag är fortfarande här, men du litar inte alls
Och jag kommer att vänta

Kärlek,sex och ensamhet
Ta det som är ditt och lämna resten
Så jag kommer att klara mig
Gud, det är gott att leva




Och jag är uppriven i bitar
Jag ligger här och väntar
Mitt hjärta är i gungning
Jag är blind och väntar på dig

Tokig kärlek med alla dina signaler
Vänta och stopp och jag börjar
Och jag, jag kommer vänta
Leva som ett hus i brand
Det du har som rädsla är din önskan
Det är svårt att hantera
Men jag älskar fortfarande hur du känner



Nu denna arga flicka
Druknar i denna vackra värld
Jag är den du springer till
Svälj alla dina bittra piller
Det är de som gör det vacker
Du är en lögn
Jag tänker inte lämna något du inte har



Och jag kan inte tro detta besannas
Gud, det är gott att leva
Jag är fortfarande kvar och väntar på dig
Och jag kan inte tro detta besannas
Jag är blind och väntar på dig



Kärlek tar tid, precis som sås
Be my sweetie, be my honey tonight



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0