To infinity, and beyond

Det är svårt egentligen. Svårt att veta vad man vill göra med det hela, men saker är inte svårare än va du gör det!Och vad jag vill göra med det hela är svårt att veta nu men någon liten aning har jag. För tillfället letar inte jag efter kärlek till exempel som ett förhållande. Det får förekomma i senare framtid.
Tankarna svävar omkring som små moln och en efter en tar jag ner dem. De första tankarna är redan nertagna. Att inse att alla inte är perfekta, utan våra små fel vore vi som stenar, allihopa likadana och ingen skulle sticka ut. Det var den första. Andra är att stanna kvar hos de som bryr sig och tycker om mig för den jag är.
Hmm ... frågan är om jag gjort det? Fast det har jag nog.
Resten av tankarna är fortfarande kvar där uppe och jag bryr mig inte direkt om dem just nu.
Nu letar jag efter människor som man kan bli sådär asbra vän med och som är sådana människor som ställer upp på allt. Ingen tvekan utan att bara köra på! Det vore underbart. No worries just life.

Fast huvudsaken för mig är ... ja du ... de vet jag inte än
Kärlek? Som sagt, inget förhållande nu. Har dock någon jag tittar på lite mer än de andra. Vet inte hur jag ska förklara, det går helt enkelt inte förklara. Människan är som en... ja vad ska man säga? Enligt mig är den en kopia av mig själv. Kanske inte helt direkt men ändå ganska nära. Ingen förstår mina känslor oavsett, ingen kan aldrig förstå någon annans känslor än sina egna. Oavsett hur mycket alla än försöker.







Kommentarer
Postat av: Pablo Nutti

Fina bilder :D

2011-05-15 @ 16:51:35
URL: http://pabbeawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0