What are words if we never really mean them?

Vet du att du är söt när du ler?
Att jag smygtittar på dig när du inte ser?
Vet du att jag älskar att höra ditt skratt?
Att jag drömmer om dig varje natt?
Vet du hur ofta jag tänker på dig?
Att du med glädje fyllde hela mig?
Vet du hur söt du är när du är sur och tvär?
Att det är dig jag håller kär?
Vet du att jag tycker om ditt sätt att gå?
Att jag önskar att det föralltid kunde va vi två




Hennes kropp i närheten av min
Tid och rum upphör
Hennes läppar mot mina
Rysningar genom hela min ryggrad
Hennes händer på min kropp
Mina andetag blir tyngre
Hennes leende i varje tanke
Ofokuserad är ett faktum
Möter hennes gröna blick
Jag uppfylls av värme




- Säg till om jag stör, sa du när du klev in, då går jag genast igen.
- Du inte bara stör, sa jag, du rubbar hela min existens. Välkommen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0