Detta är värt mer än alla pengar i världen.

Det finns 4 saker som betyder mer än något annat i mitt liv. Den ena saken är musik.
Och de 3 andra är 3 st personer.



Det är de här 3 som gör att jag orkar fortsätta


Det är de 3 som får mig att må bra


Dom här 3 är det "lagligt" (för mig) att mobba!
(Tyvärr så är jag tvungen att göra så här med bilden! Jag vågar inta visa upp den annars!!)


Dom här 3 kan irritera tårna av en. Men det går inte att va sur länge på dom!
(vågar inte visa madde's face här)



Med er har jag delat glädje,sorg och en jävla massa skratt!!
Jag är en person som inte litar på många. Men dessa 3 är undantaget.
Hoppas det inte händer samma sak med oss som det hände mellan mig och ja nån annan!



Det här är min största och enda orsak till att leva!


Emelie <3


Sandra <3


Madeleine <3

Dom här 3 älskar jag mer än något annat!


Kommentarer
Postat av: annsoh

Vill du läsa nått intressant? Nått som du fastnar för Även följa en tjej som är 16 år & förlovad. Där en blogg innehåller bilder och fotografering och mode o sminkning och även tävla om att bli dagens blogg varje dag!? kan det bli bättre! Ja, du får även följa en av Eskilstunas största bloggar!

http://annsoh.blogg.se den rätta bloggen för dig!



och glöm inte bloglovin ;)

2011-02-22 @ 03:59:50
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: VIKTOR FRISK BLOGG



Hej alla glada människor!

Tänkte bara säga att jag har en tävling

där du kan vinna 5 valfria brillor från

barabrillor.se nu! Gå in & tävla

Kram Viktor!

2011-02-22 @ 13:52:48
URL: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0