Och du kan berätta för alla

Det är lite lustigt den här känslan inombords
Jag är inte en av dem som lätt kan gömma sig
Jag har inte mycket pengar men pojk om jag hade haft
Jag skulle köpa ett stort hus där vi båda kunde leva




Så ursäkta mig att jag glömmer, men dessa saker jag gör
Se jag har glömt om de är gröna eller om de är blå
Oavsett, saken är vad jag egentligen menar
Dina är de sötaste ögon jag någonsin sett



Och du kan berätta för alla, detta är din låt
Den kan vara ganska enkel men nu är det gjort
Jag hoppas att ni inte har något emot,
Jag hoppas du inte misstycker att jag lade ner i ord
Hur underbart livet är nu när du är i min värld




Om jag var en skulptör men sedan igen nej
Eller tjej som gör drycker i en resande visa
Jag vet att det är inte mycket men det är det bästa jag kan göra
Min gåva är min sång och detta är till dig




Och du kan berätta för alla, detta är din låt
Den kan vara ganska enkel men nu är det gjort
Jag hoppas att ni inte har något emot,
Jag hoppas du inte misstycker att jag lade ner i ord
Hur underbart livet är nu när du är i min värld





Kommentarer
Postat av: Styleformen

sv; Tack så mycket! Följ mig gärna på bloglovin. Kram

2011-02-19 @ 21:35:36
URL: http://styleformen.blogg.se/
Postat av: simone H

Så fina foton här :)

2011-02-22 @ 16:07:16
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0