Bara en enda person förstår mig

Så långt borta från att veta var jag ska
Jag försöker hårt för att få reda på vem jag är
De ser alla att jag inte vet vad jag gör
Jag säger att de inte knappt förstår



Varför kan de inte komma ihåg
Det jag aldrig kommer att glömma
Hur dessa drömmar kommer att vara ogjorda
När du är ung



Du ger vad du får, för de får dig att göra de
Instängd i ett utrymme som inte förstår dig
Och de vill att du ska vara vad de gör dig
Det är redan över och gjort
När du är ung



Allt verkar perfekt
Allt är okej
Och allt kommer att bli bättre nu
Åtminstone det är vad de säger
Men jag ser det inte komma



Du ger vad du får, för de får dig att göra de
Instängd i ett utrymme som inte förstår dig
Och de vill att du ska vara vad de gör dig
Det är redan över och gjort
När du är ung



Dagar verkar egentligen längre
De säger att det är bättre så här
Jag hoppas en dag att jag är starkare än vad jag känner
Och jag hoppas att det känns annorlunda än i dag



Du ger vad du får, för de får dig att göra de
Instängd i ett utrymme som inte förstår dig
Och de vill att du ska vara vad de gör dig
Det är redan över och gjort
När du är ung



Varför kan de inte komma ihåg
Det jag aldrig kommer att glömma
Hur dessa drömmar kommer att vara ogjorda
När du är ung



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0