Inspiration som kom helt plötsligt

Jag satt och läste Febbs blogg och det hon skrev fick mig att plötsligt blogga.
Hon skrev såhär:
"Ens kärlek till någon som aldrig visas är den största förlusten av de alla. En vänskap som bryts bara för feghet är det sorgligaste av allt. Ni som är tveksamma om ni ska visa er kärlek till någon - bara gör det. Jag lovar det blir aldrig något misstag, jag vet det. För all kärlek jag gett till mina allra närmaste har gett minst lika mycket tillbaka.♥"

Och då ville jag blogga om typ samma sak.
Jag är inte en person som visar känslor och så men det är undantag när det gäller bästa vänner<3
hmm ... jag är typ en person som har svårt att lita på folk (förra inlägget)
Men jag har ändå de få personer jag älskar med hela mitt hjärta!
Utan dom skulle inte jag sitta här nu! Fan jag låter patetisk men ni får allt tåla de!



Vi kan ju antagligen börja med den människa jag håller närmast hjärtat (OMG va gay)
Haha men Emelie är underbar och den bästa personen i världen!
Hon och jag har bott grannar från 2003-2010. Det är 7 år de ! :o
Även fast vi bott grannar har vi inte varit så bra vänner. Men i slutet på 9:an (för mig) så blev vi så jävla bra vänner! Jag kommer typ inte ihåg hur men ohfan det var awesome!!
Vi spenderade sommaren 2010 tillsammans och det var ju det bästa ever!
Vi hade ju en fördel som bodde grannar för då kunde vi bara gå rakt över vägen om vi hade tråkit :D
Nej jag kunde ha skrivit ännu mer om henne men ... ;p
Jag tror inte Emelie vet hur mycket hon betyder för mig! Och fuck jag saknar henne AS mycket!
Vecka 7 ftw!<3  Bästavän du är guldvärd! ♥


Ja sen har vi bögen ;)
Haha sandra är fan konstig. Men det är ju därför alla älskar henne :D
Sandra har jag awesome minner med. Jag kan inte säga något som varit extra roligt eftersom allt hon gör är förfan komiskt x) Oavsett vad så kan hon få mig att skratta. Men ibland är hon bara allmänt irriterande ;)
Sandra är den som alla mobbar :D Haha det är as kul att mobba lilla bögen ;)
Det bästa är att hon bara går med på allt. Om man säger : Du är bög sandra. Så svarar ho: Ja det är jag :D
Haha så awesome ;) Men sandra är en person jag aldrig skulle klara mig utan <3
Jag saknar min bög jätte jätte mycket! :/<3


Madde blonda fan ;)
Haha mitt lilla mobboffer! Ja vad ska jag skriva om madde?
Henne började jag lära känna bara sådär. Först tyckte jag: Vafan är detdär för människa?
Men ... jag fattade senare att hon bara var allmänt cp störd <3
Jag ångrar inte en sekund att jag lärde känna henne! Liten och sööt :D
Älskbara person som man kan masa med i flera timmar!!!










Så nu tänker inte jag tveka med att visa min kärlek till er <3

JAG ÄLSKAR ER!
Och jag hoppas att ni vet de!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0