Kommer du med lösningen, eller är du en del av problemet?

1 år har jag klarat mig utan dig
Början var värst. Och jag hade inte många jag kunde lita på då
Det enda jag litade på var dig. Men du visade dig vara en helt annan.
Jag kommer ihåg dagen som om den vore igår. Jag kanske överdriver när jag säger det var den värsta dagen i mitt liv. Men det var en dålig dag. Det kan jag lova dig!
Men nu har jag levt mitt liv. Utan dig.

Jag förstår inte varför. Jag kommer nog aldrig fatta varför du gjorde så
Du var min bästavän. Ja idag är vi som 2 främlingar.
Jo jag vet att jag borde glömma bort dig men det är så jag är.
Jag har svårt för att släppa taget om personer som kommer mig nära.

Men om du kunde se mig idag.  Jag har de bästa vännerna jag någonsin haft
Och dom hade jag inte fått om du inte hade gjort det du gjorde
Jag är lycklig. Inte helt fullständigt lycklig men kunde inte haft det bättre
TACK! För att du visade mig vilka mina riktiga vänner var.
Även fast jag ibland önskar du hade varit med..

Antingen är man en del av lösningen eller en del av problemet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0