I have a dream.

Fan, jag vill ha min älskling tillbaka
Det är så kallt utan honom
Kallt utan honom
Han är borta
Nu är jag ensam, ingen att hålla om
Eftersom han var den enda
Och jag vet att jag hade helt fel
Men om du
Om du
Se honom snart
Fråga honom om han kommer att förlåta mig

Om du någonsin ser honom
Om du någonsin träffar honom
Om du någonsin få en chans att sitta ner och prata med honom
Berätta då till honom att det är så kallt
Det är så kallt, det är så kallt
Här utan honom
Och säg till honom att jag saknar honom
Säg att jag behöver honom
Säg att jag vill ha honom
Jag vill verkligen att han kommer tillbaka hem, tillbaka för att hålla mig varm
Säg att jag är ledsen, jag är verkligen ledsen
Kan du förlåta mig?
Förlåt mig 
Kom tillbaka hem, håll mig trygg och varm

Nu är min älskling verkligen borta
Jag vet inte om han kommer hem
Min kärlek är uppgiven,
Fucked up, jag vet
Säg mig vad jag ska göra för att få honom tillbaka
Tillbaka där hans hjärta tillhör,
Du varit borta från mig för länge

Så om du sett min älskling
Snälla kan du
Kan du säga till honom för mig

Om du någonsin ser honom
Om du någonsin träffar honom
Om du någonsin få en chans att sitta ner och prata med honom
Berätta då till honom att det är så kallt
Det är så kallt, det är så kallt
Här utan honom
Och säg till honom att jag saknar honom
Säg att jag behöver honom
Säg att jag vill ha honom
Jag vill verkligen att han kommer tillbaka hem, tillbaka för att hålla mig varm
Säg att jag är ledsen, jag är verkligen ledsen
Kan du förlåta mig?
Förlåt mig 
Kom tillbaka hem, håll mig trygg och varm

Om du någonsin ser honom
Om du någonsin träffar honom
Om du någonsin få en chans att sitta ner och prata med honom
Berätta då till honom att det är så kallt
Det är så kallt, det är så kallt
Här utan honom






Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

hoppas du får honom igen <3 kram <3

2011-01-16 @ 09:30:34
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: XD

^

|

|

hahahaha, det är en låt.

2011-01-16 @ 17:52:25
URL: http://voteforemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0