Jag är här utan dig.

Ett hundra dagar har gjort mig äldre
Sedan förra gången jag såg ditt vackra ansikte
Tusen lögner har gjort mig kallare
Och jag tror inte att jag kan titta på det här som det samma
Men alla separata mil
Försvinner nu när jag drömmer om ditt ansikte




Jag är här utan dig älskling
Men du är fortfarande på min ensamma sinne
Jag tänker på dig älskling
Och jag drömmer om dig hela tiden
Jag är här utan dig älskling
Men du är fortfarande med mig i mina drömmar
Och ikväll är det bara du och jag




Milen bara fortsätter rulla
Eftersom människor lämnar väg för att säga hej
Jag har hört att detta liv är överskattat
Men jag hoppas att det blir bättre i fortsättningen




Allt jag vet, och vart jag än går
Det blir svårt men det kommer inte att ta bort min kärlek
Och när den sista faller
När det är allt sagt och gjort
Det blir svårt men det kommer inte att ta bort min kärlek



Jag är här utan dig älskling
Men du är fortfarande på min ensamma sinne
Jag tänker på dig älskling
Och jag drömmer om dig hela tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0