De flesta människor behöver mer kärlek än de förtjänar


Jag vet att du är någonstans där ute
Någonstans långt borta
Jag vill ha dig tillbaka
Jag vill ha dig tillbaka
Mina grannar tycker jag är galen
Men de förstår inte
Att du är allt jag har
Du är allt jag har



På natten när stjärnorna
Lyser upp mitt rum
Jag sitter själv
Pratar med månen.
Försöker att nå fram till dig
I hopp om du är
På andra sidan
Pratar med mig också.
Eller är jag en dåre
Som sitter ensam
Och talar till månen?



Jag känner mig
Som jag är känd
De pratar om mig i staden
De säger att jag har blivit galen
Yeah
Att jag har blivit galen
Men de vet inte vad jag vet
För när solen går ner
Någon pratar tillbaka
Yeah
De pratar tillbaka



Varje kväll pratar jag till månen
Fortfarande försöker nå fram till dig
I hopp du är på andra sidan
Pratar med mig också

Jag vet att du är någonstans där ute
Någonstans långt borta



Bruno Mars – Talking To The Moon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0