Hemligheten måste bli hörd nån gång.

Där var jag ikväll,Tvingat skratt, fejka leenden på samma gamla trötta, ensamma plats
Väggar av oärlighet. Växlande ögon och tomrum försvann när jag såg ditt ansikte

Allt jag kan säga är att det var förtjusande att träffa dig



Dina ögon viskade "Har vi träffats?" Tvärs över rummet din siluett börjar gå vägen mot mig
Det lekfulla samtalet börjar rakt mot dina snabba yttranden. Liksom att skicka lappar i hemlighet

Och det var förtjusande att träffa dig
Allt jag kan säga är att det var förtjust att träffa dig

Denna natt är tindrande , inte du låter det gå?
Jag är mållös, rodnande hela vägen hem
Jag kommer att spendera evigt och undra om du visste
Det var förtjusande att träffa dig

Den kvardröjande frågan höll mig vaken 02:00, vem älskar du? Jag undrade tills jag var klarvaken
Och nu går jag fram och tillbaka, önskar du var vid min dörr. Jag skulle öppna upp och du skulle säga, "Hej"

Och det var förtjusande att träffa dig
Allt jag kan säga är att det var förtjust att träffa dig



Denna natt är tindrande , inte du låter det gå?
Jag är mållös, rodnande hela vägen hem
Jag kommer att spendera evigt och undra om du visste
Denna natt är felfri, inte du låter det gå?
Jag är mållös,dansar runt helt ensam
Jag kommer att spendera evigt och undra om du visste
Det var förtjusande att träffa dig

Det här är jag ber att detta var den allra första sidan, Inte där berättelsen tar slut.
Mina tankar kommer att eka ditt namn tills jag ser dig igen
Dessa är de ord jag höll tillbaka medan jag lämnade för tidigt
Det var förtjusande att träffa dig

Snälla var inte förälskad i någon annan
Snälla ha inte någon som väntar på dig

Denna natt är tindrande , inte du låter det gå?
Jag är mållös, rodnande hela vägen hem
Jag kommer att spendera evigt och undra om du visste
Denna natt är felfri, inte du låter det gå?
Jag är mållös,dansar runt helt ensam
Jag kommer att spendera evigt och undra om du visste
Det var förtjusande att träffa dig

Snälla var inte förälskad i någon annan
Snälla ha inte någon som väntar på dig




Taylor Swift – Enchanted


Kommentarer
Postat av: rebbiz

Var med i utlottningen av ansiktsmasker!:)

2011-01-25 @ 16:43:30
URL: http://rebbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0