A million pieces of me, on the floor

Mina händer är kalla, min kropp har domnat
Jag är fortfarande i chock, vad har du gjort?
Mitt huvud dunkar, mina visioner är suddiga
Din mun rör sig, jag hör inte enda ord




Och jag skadad så illa, att jag söker min hud
För ingången, där kärleken gick in
Och studsade runt
Och lämnade ett hål, när du lämnade




Jag faller in genom dörrarna på akuten
Kan någon hjälpa mig med dessa utgångssåren?
Jag vet inte hur mycket mer kärlek det här hjärtat kan förlora
Och jag dör, dör av dessa utgångssår
När de lämnar, det ärr du håller




Stridernas märken, de känns fortfarande råa
En miljon bitar av mig, på golvet
Jag är skadat gods, för alla att se
Vem skulle någonsin vilja vara med mig?

Jag har allt bagage, dricker pillren
Ja detta är att leva men utan viljan
Jag backar ur, jag stänger ner
Du lämnade ett hål, när du lämnade




Jag faller in genom dörrarna på akuten
Kan någon hjälpa mig med dessa utgångssåren?
Jag vet inte hur mycket mer kärlek det här hjärtat kan förlora
Och jag dör, dör av dessa utgångssår
När de lämnar, det ärr du håller

Ta av dig dina kläder och visa dina ärr som visar vem du är




Stridernas märken, de känns fortfarande råa
En miljon bitar av mig, på golvet


Jag faller in genom dörrarna på akuten
Kan någon hjälpa mig med dessa utgångssåren?
Jag vet inte hur mycket mer kärlek det här hjärtat kan förlora
Och jag dör, dör av dessa utgångssår
När de lämnar, det ärr du håller






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0