Håll inte andan förgäves.

Du kan inte röra mig nu
Det är inga känslor kvar
Om du tror jag kommer tillbaka
Håll inte andan
Vad du gjorde med mig kan jag inte glömma
Om du tror jag kommer tillbaka
Håll inte andan




Jag var under din förtrollning en lång tid, Kom och ha sönder kedjorna
Du lekte med mitt hjärta, Rev mig isär med alla dina spel
Det tog all kraft jag hade men jag tog mig upp på fötterna igen
Nu försöker du lura mig tillbaka men nej de dagarna är borta min vän
Jag älskade så mycket att jag trodde du någon dag kunde förändras
Allt du förde med dig var ett hus fullt av smärta




Gå vidare, titta inte tillbaka
Jag hoppade av ett tåg som spårade ur
Kärleken är borta, inse fakta
En dålig film slutar och skärmen bleknar till svart




Du kan inte röra mig nu
Det är inga känslor kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0