Set it free, let it go.

Jag öppnar mina lungor och andas in förlåtelse och kärlek
Hemsöker mig är påminnelser om hur jag brukade vara
Och längs vägen kommer mina problem att följa mig
Tittar ur fönstret och fan vet vart jag kommer hamna
Så jag fortsätter köra



På väg mot L.A, tittar i backspegeln medan vägen bleknar bort
Jag har svurit bort mitt förflutna, det första till sista dåliga samtalet jag någonsin gjort
Säg mig hur jag ska rätta alla de fel jag gjort?
Så att allt detta kan ta slut ikväll
Tennesse line förändrade just mitt tankesätt, Så det är mitt hjärta jag kommer följa denna gång



Vem kunde ana att denna stolthet skulle vara svår att svälja?
Medan jag vilar på en axel och vägen växer större
Med problemen jag äger, ska jag fortsätta köra?




På väg mot L.A, tittar i backspegeln medan vägen bleknar bort
Jag har svurit bort mitt förflutna, det första till sista dåliga samtalet jag någonsin gjort
Säg mig hur jag ska rätta alla de fel jag gjort?
Så att allt detta kan ta slut ikväll
Tennesse line förändrade just mitt tankesätt, Så det är mitt hjärta jag kommer följa denna gång



Jag vet att jag måste göra något
Mot den andra vägen, tillbaka till där jag startade
Frågar mig själv om jag kan vända på allt ikväll
Och sluta leva med tvek



Det är mitt hjärta jag kommer följa denna gång



Kommentarer
Postat av: Nathalie

gillar bilderna:)

2011-03-14 @ 08:28:05
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0