30 mil. Shit, that's a lot...

Jag vill bort. Någonstans där jag kan leva livet. Utan att tänka på plugg, problem och tjatiga människor. Jag vill göra något med mitt liv. Jag vill att spännande saker ska hända. Så som i filmer. Men inget av det kommer hända. Om jag inte gör något NU! Fan för mig. Gör jag något? Nej jag sitter instängd på mitt rum och klagar på att inget händer.
Årjäng var för litet för att något någonsin skulle hända. Där lever endast folk på att mobba de som är annorlunda. T.ex jag. Jag menar inte att jag är annorlunda på ett bra eller dåligt sätt men där va man tvungen att se ut på ett speciellt sätt för bli "populär" Och var man det så var man någon. Jag flyttade 30 mil därifrån. Till Borås. Där alla bara är sig själv. Ingen bryr sig. Du får vara precis som du vill. Det finns en person som har rosa hår, kläder och resten av sina grejer. Till och med ryggsäcken är rosa. Och verkligen INGEN tänker på de. Alla bara fortsätter leva sina liv. Och jag? Jag har aldrig mått bättre. Visst mina bästa är 30 mil ifrån mig. Men vill de verkligen fortf va mina vänner så är vi starka nog för att bara kunna ses på lov. Nog om de. Skolan... Underbar, verkligen den bästa skolan jag gått i. Finns verkligen inte bättre människor där, vissa bättre än andra men jag tycker om alla lika mycket. Alla påverkar mig på olika sätt. Vissa har ett utseende man kan döda för, andra har en humor som är awesome. ES10B <3 Och jag har även hittat den människan jag letat efter i både bengtsfors och årjäng. No luck there. Vem anade att lyckan fanns 30 mil bort? Men frågorna är: Är detta rätt? Är jag kär eller är det bara vänskap jag letar efter? Vem ska jag välja? r eller m? Frågor som inte får svar. Jag får helt enkelt ta reda på det själv. Men så blyg som jag är så vågar inte jag ta första steget. H*n får ta steget före mig. Jag är osäker... betyder dina blickar det samma som mina? Vi kommer ju så bra överens? Vi är: Go with the flow. Jag kan inte kalla det kärlek än. Inte riktigt än iaf. Men 30 mil härifrån finns också den jag trodde var meningen med allt. Kanske hade jag fel? Jag kan inte bestämma mig. Det är iaf en av dom jag kommer välja till slut. Och känns som det kommer vara fel val..
Som ni nu märkt är jag duktig på att byta samtalsämne... Jag är dålig men det är också ni. Inte är ni bättre än mig och jag är inte bättre än er. Jag är unik och jag vågar stå för att jag har problem. Men jag klagar inte hela tiden som de flesta andra! Jag är Cizzy och ingen annan. That's That...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0