Music is love. Love is you.

Jag föddes i armarna på fantasi vänner
Fri till att ströva omkring, gjorde ett hem utav alla ställen jag varit
Sedan kom du kraschande in som den verkligaste grejen
Försökte mitt bästa till att förstå all den kärlek du kan ge

Hälften av mitt hjärta har ett grepp om situationen
Häften av mitt hjärta tar tid
Hälften av mitt hjärta har ett rätt sinne att säga
Att jag inte kan fortsätta älska dig




Jag var gjord till att tro jag aldrig kunne älska någon annan
Jag gjorde en plan, fortsätta vara samma person som bara kunde älska sig själv
Ensam var sången jag sjöng tills dagen du kom
Visade mig ett annat sätt och all den kärlek jag kan ge

Hälften av mitt hjärta har ett grepp om situationen
Häften av mitt hjärta tar tid
Hälften av mitt hjärta har ett rätt sinne att säga
Att jag inte kan fortsätta älska dig
Med hälften av mitt hjärta




Din tro är stark men jag kan bara misslyckas än så länge
På vägen, senare
Du kommer hata att jag aldrig gav dig mer än halva mitt hjärta
Men jag kan inte sluta älska dig
Kan inte sluta älska dig

Hälften av mitt hjärta har en god fantasi
Andra hälften av mitt hjärta har dig
Hälften av mitt hjärta har rätt sinne att säga

Det andra halvan inte vill



Älskling du gör mig osäker...

Kommentarer
Postat av: Natalja

SV; Yeaay (y :D fast att det bara är typ hästblogg nu ? ;D



Jag läser btw din blogg mää :D

2011-03-18 @ 22:37:35
URL: http://nataljas.blogg.se/
Postat av: Natalja

haha stenar xD Roliig du!

Men kul att du gillar bloggen ;D (y

2011-03-18 @ 23:38:18
URL: http://nataljas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0