I'm a fool, and I know it

Du har ett leende som endast himlen kan göra
Jag ber till Gud varje dag att du behåller det leendet
Du är min dröm, det är inget jag inte skulle göra
Jag skulle ge upp mitt liv för dig för du är min dröm



Och älskling, allt jag har är ditt, du vill aldrig frysa eller vara hungrig
Jag ska vara där när du känner dig osäker, låta dig veta att du alltid är värdefull
För du är det enda jag har just nu
En dag när himlen faller ner kommer jag stå precis brevid dig
Ingenting kommer någonsin komma imellan oss,jag ska stå precis brevid dig



Du har ett leende som endast himlen kan göra, Jag ber till Gud varje dag för att ha dig föralltid

Chris Brown featuring Justin Bieber – Next To You

(jag har ingen blogg-känsla nu för tiden så nöj dig med det du får)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0