Ingenting varar för evigt, vi är ingenting

Det sårar mig det att en dag komer du vara borta.
En dag kommer du inse att jag aldrig var så bra som du trodde.
Att jag bara var en vanlig människa man träffar random på stan.
Du kommer hitta personer som är bättre än mig.
Som förstår dig bättre än va jag gör.
Du kommer träffa människor som kommer förändra ditt liv.
Det sårar mig att det aldrig kommer att vara jag.

Du lyser upp min dag som ingen annan.
Bara jag ser ditt namn blir jag glad.
Det går inte förklara hur jag mår när jag är med dig.
Allt jag är glad för är att vi fick en lång tid tillsammans.
Jag vill inte se slutet men är tvungen till det.

Ny skola=Nya vänner.
Samma gäller för mig.
Jag har hittat den personen jag senare vill kalla bästavän.
Jag har hittat den personen som är lik mig.
En person som verkligen får mig att le, precis som du gör.

Vi måste alla gå vidare någon dag.
Inte alla är menade att vara vänner förevigt.




Men jag sitter och hoppas på ett föralltid ända tills dagen vi går åt olika håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0