Dude, She ain't you

Jag suger på att få fram i ord vad vissa personer betyder för mig.
Men ibland får man ge det ett försök, även fast man försökt tusen gånger tidigare
Man möter i princip nya människor varje dag
Och vissa stannar och vissa är bara där en liten stund sedan är de borta
En person kan inte känna alla men kan känna många
Fast ibland möter man personer som verkligen stannar, som inte lämnar en i första taget

Jag har mött flera personer under mina 17 år som bara stannat för en liten stund
Inte många har stannat kvar, inte många har lyssnat på det jag velat sagt
Men det finns en person som har stannat oavsett vad
En person som stannat kvar även fast det har varit bråk och tjafs
En person som verkligen lyssnat på det jag sagt och har brytt sig
En person som denna är verkligen svår att hitta
Som jag sa, jag suger på att få fram ord


Jag har hittat en person jag aldrig vill släppa taget om
Spela roll om det är 30 mil mellan, vi är starkare än va vi förväntar oss
Jag vet inte om du vet detta Emelie men jag tycker vi är rätt lika
Till exempel båda är lite mer mogna än de flesta andra, vi har rätt lik humor
Vi är båda sådana människor som hellre sitter ensam på sitt rum och lyssnar på musik och bara släppa allt annat
Men detta är bara det jag tycker, du har ju din egen åsikt om saker
Och du ska veta att du är verkligen den mest förnuftiga människan att prata med
Du får mig alltid att tänka på annat, glada saker
Jag mår som bäst när jag pratar eller är med dig, helt seriöst
När jag tänker på allt galet vi gjort så kan jag inte göra annat än att skratta
Och att jag bor i Borås och du 30 mil härifrån spelar ingen jävla roll
Du är den enda jag verkligen kan prata om allt med, litar inte på någon annan lika mycket

Jag saknar dig verkligen och ditt mas, jag vet vi pratar ofta och masar så men det är inte samma sak
Påsklovet kommer jag och dampar med dig! Jag lovar, Du kommer före allt annat i mitt liv


Kommentarer
Postat av: Emelie

Världen väntar på oss <3 Bästavän!

2011-03-26 @ 01:40:23
URL: http://voteforemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0