Well ain't that something?

Jag är den jag är
Jag tycker som jag vill
Jag säger det jag vill säga
Jag tänker det jag vill
Jag tänker inte förändras för någon annan
Jag umgås med människor som är lik mig
Och jag begär inte att de ska behöva förändras för min skull
Jag lever mitt eget liv
Jag tänker inte ta skit för det
Om du klagar på mig, att jag är ful och värdelös
Är det då MIG eller DIG som det är fel på?
Svaret är uppenbart, jag har inte ett behov av att klanka ner på andra
Jag mår utmärkt och tänker fortsätta med de!
Jag har två inspirationskällor
Emelie och Hayley Williams
Emelie är min bästavän, massa kärlek till dig

Hayley är sångare i bandet Paramore (mitt favoritband)
Jag kan inte förklara hur Emelie är, du måste träffa henne för att förstå
Och Hayley, Well hon är en som visar att man behöver inte se slampig ut för att lyckas
Hon är verkligen jordnära vilket är svårt i kändislivet, inte alla klarar det
Jag har sagt det jag ville säga! Läs och förstå, jag är inte du.

Jag heter cizzy och jag kör mitt eget race!




Älskade du



Hayley Williams


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag känner för att ge lite fjortiskärlek :D <3333333333333333333333333333333333333

2011-03-28 @ 19:26:40
URL: http://voteforemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0