What is love?

Vad ska jag säga?
Jag är inlindad i likgiltighet
Och jag vill inte vara så här
Det finns inget kvar att göra
Nu när jag är fast vid dig
Allt jag vill veta är sanningen
Och jag vill inte gå
Men jag känner att jag är tvungen
För jag faller isär
Och jag dör



Hur kan du vara den bättre hälften av mig?
När vi bara är hälften av det vi brukade vara
Idag, kan du se, detta är inte va vi behöver
Och jag lämnar alla bitar så som de föll
Så hejdå, adjö



Vad ska jag säga?
Jag kommer fortfarande ihåg varje dag
Och minnen bleknar inte bort
Och allt faller isär
I skuggorna av det förflutna
Det kan verka som något jätte svårt
Men nu börjar känslorna passera



Hur kan du vara den bättre hälften av mig?
När vi bara är hälften av det vi brukade vara
Idag, kan du se, detta är inte va vi behöver
Och jag lämnar alla bitar så som de föll
Så hejdå, adjö



Att trycka på avtryckaren är nu det du har väntat på
Jag anklagade mig själv, ibland har jag fel. Gud hjälp mig
Och hör nedanför mitt liv, vad är det jag ber för?
Jag tror inte på helvete men jag tror jag kanske är där ikväll



Hur kan du vara den bättre hälften av mig?
När vi bara är hälften av det vi brukade vara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0