Slow dancing in a burning room

Det är inte en dum liten stund,
Det är inte stormen före lugnet.
Detta är det djupa och sista andetaget av
Den kärlek som vi jobbat på

Verkar inte kunna hålla om dig som jag vill
Så jag kan känna dig i mina armar.
Ingen ska komma och rädda dig,
Vi drog för många falsklarm.



Vi går ner och du kan också se det
Vi går ner och du vet att vi är dömda.
Min kära,
Vi dansar långsamt i ett brinnande rum.

Jag var den som du alltid drömt om,
Du var den jag försökte rita.
Hur vågar du säga att det är ingenting för mig?
Älskling, du är det enda ljuset jag någonsin såg.



Jag ska göra det bästa av allt det sorgliga,
Du kommer att vara en bitch eftersom du kan
Du försöker slå mig bara för att skada mig
Så du lämnar mig smutsig
Eftersom du inte kan förstå.

Vi går ner och du kan också se det
Vi går ner och du vet att vi är dömda.
Min kära,
Vi dansar långsamt i ett brinnande rum.



Gå gråt över det - varför gör du inte?
Gå gråt över det - varför gör du inte?

Min kära,
Vi dansar långsamt i ett brinnande rum.
I et brinnande rum

Tror du inte vi borde veta vid det här laget?
Tycker du inte att vi borde ha lärt något?




John Mayer – Slow Dancing In A Burning Room

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0