I never thought I'd be in love like this

Osäkerheten växer sig större varje dag
Borde jag eller ska jag låta bli?
Jag är inte mig själv längre
Det kanske verkar som det
Men det finns mycket man kan dölja med ett leende
Dock det värsta är att ingen frågar
Efter allt jag sagt om negativa saker
Verkar alla tro jag är positiv
Men alla har sina dagar
Då allt verkar så värdelöst
Allt man vill är att försvinna
Orsaken är oklar, ingen kommer veta varför heller
Just nu behöver jag en människa som förstår
Jag har en jag hemskt mycket vill prata med
Men jag är för feg för att börja konversationen
Och kärlek ger jag snart upp
Dock sa jag det att jag inte behöver någon
Men man vill ha någon speciell vid sin sida ändå
De flesta vet vad jag pratar om
Jag vill bara hitta en som är precis likadan som mig
Verkligen samma dåliga humor
Att verkligen båda är ironiska till allt
Det är verkligen synd att det ska vara så svårt
Men jag vet en som är precis likadan som mig
Nackdelen är att den personen inte insett det
Jag har dock bara bott här sen januari
Saker kan ändra sig
Jag får helt enkelt se vad tiden för med sig


And if it hits better make it worth the fall



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0