Älskade du

Jag kan vara tuff
Jag kan vara stark
Men med dig, är det inte alls så
Det är en flicka som inte bryr sig bakom denna mur
Du gick nyss igenom den



Och jag minns, alla galna saker du sa
Du lämnade dem snurrandes genom mitt huvud
Du är alltid där, du är överallt
Men just nu önskar jag att du var här.

Alla dessa galna saker vi gjorde
Tänkte inte på det, bara gick med det
Du är alltid där, du är överallt
Men just nu önskar jag att du var här.



Fan, Fan, fan,

Vad jag skulle göra för att ha dig här
Jag önskar du var här.
Fan, Fan, fan,
Vad jag skulle göra för att ha dig nära
Jag önskar du var här.



Jag älskar sättet du är på
Det är den jag är, behöver inte anstränga mig
Vi säger alltid, säger som det är
Och sanningen är att jag verkligen saknar
Alla galna saker du sa.

Nej, jag vill inte släppa taget
Jag vill bara låta dig veta
Att jag aldrig vill släppa taget




Fan, Fan, fan,
Vad jag skulle göra för att ha dig här
Jag önskar du var här.
Fan, Fan, fan,
Vad jag skulle göra för att ha dig nära



Jag önskar du var här M...


Kommentarer
Postat av: Lanah

Älskar hennes låt. :) Har du översatt den själv?

2011-03-10 @ 11:13:54
URL: http://lanahs.blogg.se/
Postat av: Lanah

Sv: Haha, jaha. Men jag gillar den bäst på engelska. Tycker svenskan förstör alla engelska översättningar.

2011-03-10 @ 15:57:27
URL: http://lanahs.blogg.se/
Postat av: Lanah

Sv: Jag förstår. :)

2011-03-10 @ 17:51:00
URL: http://lanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0