Dont give up on me baby...

Hon ligger i sängen
Med ett brustet hjärta
Medans jag dricker
På krogen
Och vi vet inte hur
Vi hamnade i denna galna situation
Gör endast saker i ren frustration
Försöker att få detta till att fungera
Men dessa tider är svåra
Hon behöver mig nu men
Jag kan inte hitta tid
Jag har ett nytt jobb
På de arbetslösa linjen
och vi vet inte hur vi hamnade
I denna galna situation
Det är guds test
Hjälp oss någon
För vi gör vårat bästa
Försöker att få detta till att fungera
Men dessa tider är svåra
Men vi ska börja med
Att dricka vin
Och sitta uppe pratandes hela natten
Säga saker vi inte sagt förut
Båda ler
Men tårarna sväller upp
Även efter alla dessa år
Så känns det som vi nyss har träffast
För första gången



Dessa tider är svåra
De gör oss galna
Men du får inte ge upp hoppet om mig
Älskade

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Maj gav oss hopp om sommar istället kommer snön.. de gillas inte huh?

2011-05-04 @ 01:54:43
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du skriver jävligt fint.

2011-05-26 @ 11:02:20
URL: http://gaytard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0